Mâinile și ochii...


Mâinile și ochii...

Sunt atât de fericită că viața a fost educativă cu mine în privința principiilor, a valorilor și nevoilor reale! Când privesc în jurul meu am o singură temere – să nu uit niciodată cine sunt sau cine am devenit! Cine sunt? Hmm... grea analiză! Aș putea spune că sunt o femeie matură, dar nu mi se potrivește ”rolul”, așa încât am să trec peste această descriere banală și formală. Și pentru că până la urmă omul în sine este o entitate, am să mă ”tratez” în consecință și îmi voi desena portretul personalității vorbind despre ceva ce este parte din mine și nu prea, ce este al meu dar ofer și altora, despre concret și abstract – e vorba despre mâinile și ochii mei!
Mâinile mele, dacă ar fi să le descriu, sunt precum sistemul picture in picture” – mereu preocupate, uneori în contradicție de timp sau gest, frecvent agitate , neobosite, derulând ”programe - concept” sau elaborând ”sisteme de operare” ( descrierea este pentru cititorii bărbați, ca să le facilitez expresia grafică și percepția algoritmică J). Pentru toți ceilați, defapt – celelalte – am o descriere puțin mai lirică: mâinile sunt prelungirile sufletului meu, care înlănțuit cu inima, are nevoie de un artificiu ca să reușească uneori să povestească lumii despre câte ”simte” și ”gândește”.
Nu stâng în mâini pietre fiindcă am înțeles că nu îmi voi acoperi singură mormântul cu ele, așa că aleg să țin în palme flori și inimi ca să îmi veselesc sufletul. Mâna unei femei este singura căreia Dumnezeu ar putea să îi încredințeze spre păstrare petale de trandafir, fără ca ele să se ofilească, pentru că lacrimile femeii sunt izvor de viață.
Cu mâinile gândesc și simt, râd și plâng, visez și îmi modelez realitatea.
Și ochii? Ei bine, ochii sunt ferestrele spre universul din mine, ei sunt expresia anotimpurilor care îmi colindă prin suflet: acum sunt senini ca mai apoi se transformă în furtună; sunt ploi și curcubeu dar sunt și grindină; sunt dimineți cu rouă sau nopți cu lună plină.
Nu-i așa ce simplu este să cunoști un om? Îl  prinzi doar de  mână și  îl privești în ochi! J




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu