Dacă aș fi bărbat pentru o zi!

Dacă aș fi bărbat pentru o zi!


   Mi-aș începe ziua cântând chiar dacă vecinii s-ar apuca de urechi - e doar o zi până la urmă - apoi m-aș privi atent în oglindă în profunzimea ochilor încercând să înțeleg ceea ce văd alții în ei atunci când îi privesc: ”Oare îmi văd sufletul?”... Aș zâmbi cu bucurie fără să mă gândesc din zorii zilei la toate activitățile pe care trebuie să le îndeplinesc, ca la un ritual rigid de gânduri și fapte din care nimeni poate nu înțelege nimic sau nici măcar nu le pasă.
Aș ieși din casă doar ca să admir răsăritul...să ascult trilul păsărilor, să admir "forfota" naturii în zori... mi-aș descoperi astfel sufletul! Și nu mi-ar fi rușine sau teamă că îl "văd" și alții!
Dacă aș fi bărbat pentru o zi, aș dărui femeii iubite un braț de flori căutând acea particică de nebunie care să îi aducă zambetul pe buze și lacrimi de fericire în ochi...și aș fi mândru că sunt doar pentru mine...
Aș deschide pentru o zi dicționarul cuvintelor blânde și calde, le-aș citi celor dragi inimii mele pasaje din mari clasici, aș alerga în parc desculț așteptând ploaia...

Spre seară aș râde cu poftă de toate nebuniile acelei zile, dar cu siguranță aș fi mai fericit! Pentru că o zi am fost un barbat ... cu suflet, gânduri și vise de...femeie!🙆


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu