Femeie, nu uita că valorezi mult!

Femeie, nu uita că valorezi mult!



 Adeseori credem că viața este nedreaptă, că primim atât de puțin din cât așteptăm sau merităm. Se întâmplă uneori să renunțăm și la speranță, alegând atitudinea de om resemnat, împăcat cu destinul, o lâncezeală a propriilor dorințe, un drum închis pe care îl străbatem cu pași mici, târând după noi stigmatul eșecului... Fals!
    Nu merităm puțin atunci când oferim mult și dacă credem că am irosit din timpul și emoțiile noastre pe oameni care nu le apreciază valoarea, greșim din nou! Am oferit pentru că am avut de unde și am primit mult mai mult la schimb, chiar dacă nu neapărat ceea ce așteptam.  Nu ne-am golit sufletul și nu ne-am scurtat viața! Am trăit emoții pe care altfel nu am fi putut să le cunoaștem și trecutul ne-a oferit amintiri și experiență! Am devenit astfel ... altfel...
    Nu vă temeți să vă așezați pe o bancă goală... cândva era și ea un copac...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu