Emoții albastre

Emoții albastre

     Trăiesc uneori clipe speciale prin gânduri, vise și percepții care îmi depășesc înțelegerea dar îmi inundă viața cu emoții profunde. Mă privesc de departe ca să mă înțeleg mai bine, mă privesc ca pe cineva necunoscut pe care îmi doresc să îl aprofundez în cunoaștere. Mă văd adesea pășind grabită, uneori alergând – căci timpul meu este o noțiune aparte - și mă întreb încotro mă îndrept oare? Fiecare pas spre înainte mă îndepărtează de ceva ce ” a fost”, de ceva ce las în urmă, de ceva ce atât de repede se transformă în trecut, deși toate momentele care devin amintiri îmi sunt atât de dragi pentru ceea ce au ”picurat” în mintea și în inima mea, pentru ceea ce sunt acum și mâine poate nu voi mai fi. Și astfel am creat un colțisor de suflet unde, în casete speciale, îmi depozitez amintirile – urmele pașilor mei prin viață. Sunt momente când îmi este dor de trecut și atunci deschid câte o casetă și ”recitesc” pagini scrise demult, de un alt om poate, dar la fel de bucuros și la fel de dornic de înțelegere ca cea de azi – copilul din mine!
   Mersul spre ” înainte” este firescul vieții, este surpriza și necunoscutul care ne atrage prin mister, privirea peste umăr este o îmbrățișare nostalgică a ceva cunoscut deja, care conferă siguranță și liniște. Și astfel, viața mea este un tango – doi pași înainte și unul înapoi, eu cea de azi și eu cea de ieri.
   Se întâmplă însă uneori în toată graba mea de a alerga spre viitor – de parcă aș putea prinde în palme curcubeul după ploaie - să mă opresc puțin nedumerită, poate chiar speriată de un sentiment de ”deja vu”, de parcă timpul ar fi devenit o nouă noțiune, depărtată cu siguranță de rațiune și  de cunoașterea fizică. 
Mă simt astfel prinsă într-un joc pe care nu îl înțeleg, care mă emoționează și în același timp îmi oferă o nouă perspectivă...cunoașterea de dincolo de rațiune, șansa de a fi ieri, azi și mâine în aceeași dimensiune a unui spațiu abstract.
Acum mă gândesc cu emoție la mâine și apoi la ceea ce voi simți despre azi! Mister!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu