Răni în suflet (Memento mori)

Răni în suflet
 (Memento mori)


   Rănile în suflet sunt experiențele vieții pe care le primim și le acceptăm, uneori rămân ca o cicatrice - semnul permanentei aduceri aminte - un ecou al trecutului care își uită secunda în inima noastră. Mă dor pierderile, mă tulbură ”amintirea” celor pe care îi cunosc, a celor pe care nu îi cunosc, dar care știu că au existat... le-am cunoscut numele, suferința, i-am cunoscut pe cei care îi iubeau și le-am înțeles durerea mai mult din priviri și mai puțin din vorbe. Nu e important să cunoști oamenii, important este să știi că ei există, că  unii au inimi  tatuate  de suferință, ochi care privesc cerul și îl simt în culori sărate de lacrimi. Pierderile ne dor prin empatie chiar dacă nu sunt pierderile noastre, pentru că știm că cineva suferă pentru ceea ce a pierdut...
     Îmi doresc o lume fără suferința copiilor, fără mame care cunosc lecția disperării, o lume fără boli care ne înfrâng știința și ne limitează speranța! Regret că nu vă cunosc pe cei care "plecați"... dar sufletul meu simte golul pe care îl lăsați în lume...
      Un om îl pierzi cu adevărat doar dacă nu îi mai dai voie să locuiască în sufletul tău! Atunci pierzi și ultima legătură cu el... amintirea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu